Merhaba bende Ocak sonunda düşük yaptım düşük riski yok demişti doktor ama kalbi hep yavaş atiyordu son olarak da durdu zaten 6 haftalıkken şimdi test yaptiricaz gen ve yumurta rezervi ama acaba test yapmadan direk denesem mi diyorum korkuyorum da ama çok da üzülüyorum napmaliyım sizce ?