Yaklaşık 1 yıldır korunmasız ilişki deniyoruz çocuk için. 7 Aralık son adet tarihimden sonra 31 Aralıkta adetime 4 gün varken yeni yıla güzel haberle girip gebe kaldığımı öğrendim. Gebeliği yakaladığımda bhcg 12,5 tu sonra artması gerektiği gibi artıp 1000 lere kadar ulaşıp bhcg düşmeye başladı ve 16 ocakta düşük oldu. Dr ilk 1-2 ay şansın yüksek dedi. Yumurtlamam 30 ocakta oldu adetime 2-3 gün kaldı ama sabah test yaptım negatif. Benim gibi olup gebe kalanlar ne zaman kaldınız? Cevaplarınızı bekliyorum