Cigdem934akkaya oa piskolojik birseydir cnm kimildiyor gibi hissetmen ilk baslarda oyle oluyor ama tabi ilk gebeligisinde 18 19 dan sonra hissediyosun çünkü
Ben ilk 2 3 ay konduramamistm hamileligimi daha cok kucuk olduhu icin ama simdi ben burdayim diye karnimi delicek cikicak sanki spam 😁😁