Kbrmrt ya bence hani bulantı kusma vs diyor bu aralar herkes 8-12 arası bebeğin kalp atışını karnından gördüğünü iddia ediyor bu imkansız zaten öyle olsa o zaman bizde görürdük kendi kalbimizi malesef ki karnımızda bi aort var o atıyor bu yüzden sırt üstü uzanmayın diyorlar Rahmi besleyen damar orada ya herkes onu bebek sanıyor 😂😂😂
Ben hala stetoskop ile bile duyamazken 🤨