Oznurkk tospikaskim maalesf bende ağrıyla gittim sancım mı var diye enfeksiyon çıktı. Benim her şey son haftalara denk geldi Allah sonumuzu hayr etsin. Güzel düşünelim güzel olsun inşallah Allah daha büyük dert vermesin 🥺
tospikaskim Oznurkk tabikide canım zaten normal ki enfeksiyon olması yani çoğu kişide oluyor. Hem zaten ilaç da var kullanılan canını sıkmaya değmez canım