01rebirth Senanur654 idrar yolu enfeksiyonu fazla olursa erken doğuma neden oluyor dikkat edilmesi gerkiyo
Oznurkk Senanur654 eğer doktorunuz ilaç verdiyse kullanmanız gerekir. Bende 2 gündür ilaç kullanıyorum. Sanırım her şey son ayda ortaya çıkıyor 🤦🏼♀️
Oznurkk Senanur654 ilaçla birlikte bol su içmende gerekir inşallah en kısa zamanda onu da atlatırız 🤲🏻
Cemrreedemirci Erken doğuma sebebiyet verebilir ilerlerse. Bol su + verilen ilaçlar + ayak altını sıcak tutmak yani üşütmemek sizi rahatlatır
tospikaskim Oznurkk maşallah ☺️ son haftalarda çıkmış enfeksiyon. Normalde 6 dn sonra çıkıyormuş çoğu gebe de bende korkuyorum 24 haftayız. Bi ağrım olsa enfeksiyon sanıyorum 😞
Acemibiranne Bende de enfeksiyon oldu 2 kez tahlilde ama doktorum her seferinde kültür verdirdi bakteri üremesi varsa ilaca başlarız dedi ama üremedi hep bol su ile atlattım
Oznurkk tospikaskim maalesf bende ağrıyla gittim sancım mı var diye enfeksiyon çıktı. Benim her şey son haftalara denk geldi Allah sonumuzu hayr etsin. Güzel düşünelim güzel olsun inşallah Allah daha büyük dert vermesin 🥺