Seyma_88 Pamuksekerimm Allah nasip ederse inşallah bugün aldık bizde günümüzü 13 Şubat gece yatış 14 şubatta doğum olacak nasipse 38+3 oluyoruz ozaman
Aysenurrrctn 36+5im doktorum da bana 25 Şubata gün verdi hem korku hem heyecan ilk gebeliğim olduğu için mi bilmiyorum ama mecburen sezeryan olcak
Pamuksekerimm Aysenurrrctn benimki de mecburi sezaryen ama zaten normal doğuma cesaretim yoktu o yüzden iyi oldu. Heyecanla bekleyelim bakalım🤗
211212g Pamuksekerimm 38+4 mart 2 gün verdi doktor az kaldı inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize şimdiye kadar zaman çok cabuk geçti ama bu aralar hiç geçmiyor sankiii☺️
Makbule-4627 Pamuksekerimm bizde aynı tarihte bekliyoruz bakalım inşallah 🙏🏻🌺🌺39 haftalıkken gelicek inşallah kızım 🤰🏻