Pamuksekerimm 22.02 gün verdi dr. Kızımıza kavuşmaya inşallah son 11 gün. Var mı aynı heyecanı yaşayan
Clementinee Pamuksekerimm 38+3 Haftaya Çarşamba 16 Şubat İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza çok heycanlıyım 😇😇
G_M_Z Pamuksekerimm 38+2 de yarın sabah doğuma gireceğim inşallah 🥰🥲 heyecan, stres karma karışık duygular içindeyim🥲
Pamuksekerimm Totomoto evet korkuyla karışık heyecan çok değişik duygular. 4 haftalıkken öğrendim zaman gecmez diyordum nasıl geçti anlamadım 😅 sağlıkla kucagımıza alalım inşallah 🤗
Hemanne_hemgebe Pamuksekerimm 25 şubata gün verdi doktorum. Suan 36+6yım. Hem korku hem heyecan hemde üzüntü kizimi evde birakip gidecem die
Pamuksekerimm Hemanne_hemgebe 1 gün hemencecik geçer eve gider kızına kavuşursun düşünüp canını sıkma canım rabbim yardımcın olsun💐