emineykslcnr Arkadaşlar bebegimin basi yukarıda halen ayaklari asagida ne zaman döner endişelenmeye basladim bebegi gec dönen varmı acaba aranızda 2.100 gr olmuş büyüdükçe dönmesi zorlaşır mi acaba diye korkuyorum 😥
Fulyaaa1 emineykslcnr canım valla doktorumun dediği 32 den sonra dönmez ama dedim dönenler var genelde suyu fazla olanlarda dönüyormuş
emineykslcnr Mrvll aynen bende ayaklari asagida hissediyorum halen bu ikinci dogum nasip olursa normal istiyorum
beren1901 emineykslcnr benim sezeryan olcak zaten canım ilk doğumumda sezeryandı o yüzden dönmesede problem değil dedi
emineykslcnr Fulyaaa1 banada suyun iyi dedi dönebilir dedi ama işte dedim acaba 33 den sonra dönen var mı
Meskub Fulyaaa1 doktorum 36 haftaya kadar dönme ihtimali var dedi burda da okuduklarıma bakılırsa 39 da bile dönen varmış
Zeynep0806 emineykslcnr valla ben 20. Haftamdan beri yapıyorum 32 de gittim baş asagıydı 33 de nst için gittim ayak aşagıydı 😂😂 dönerler daha çok zaman var
Ece__ emineykslcnr Bizim 30. haftadan 36. haftaya kadar bebek hep doğum pozisyonundaydı ama 36. haftada ters dönmüş yani ayakları aşağıda. O yüzden 36. haftada bile dönebiliyor endişelenmeyin bence. Sancılar başlamadığı ve su gelmediği sürece bebek tekrar dönebilir dedi doktorum ve bekliyoruz dönmesini
emineykslcnr Ece__ ne yaptınız peki dogum yaptınız mı halen gebemisiniz Normalde baş kısmı vücuda göre ağır olurmuş yer çekiminden dolayi bebek öyle dönermiş %96 bu sekildeymis bizde %4 lük kısma geldik iyi mi
Sedaaaa2 Fulyaaa1 valla benımkide 30 dan beri makat 36 daym 37 de bı kontrole daha cagırdı donmezse gun vercekmiş hatta sezeryan için bilgilerım bile alındı
emineykslcnr Ozgeliz hayir herhangi bir sorun yoktu hareketlerinde ama ayaklarini hep asagida hissediyorum hep öyleydi sanki oturur pozisyonda yani suan başı yukarida
Ozgeliz emineykslcnr çünkü benim ilk gebeliğim oğlum aşırı hareketliydi 28. Haftasında döndü İkinci gebeliğim kızım aşırı hareketsizdi ve dönmedi bi çok yöntem denedik ama olmadı malesef en sonu sezeryan oldum Üçüncüye hamileyim korkuyorum Buda dönmez diye
Yalcnnaysgll emineykslcnr doktorum 36 ya kadar dönebilir demişti 34 de gittiğimde 36 haftadan sonra zor dönmesi demişti 37 de gittiğimde dönmüştü döner yani canım bebeğin isterse
emineykslcnr Ece__ hadii döner insaAllah 😊umutla demek ki dr nuz da bekliyor bazi drlar mı cok aceleci acaba
simgee_gndgn Ece__ bizde de durum aynı 😅 38+1 ve hala dönmedi. Normalmiş ama çoğunluk erken dönebiliyormuş bazı bebekler doğum anına kadar dönmeyebiliyormuş 😞