0611__ Canim pandeminik ilk zamanlari arkadasim dogum yapti 2 gun sanci cekti tek basinaydi daha sonra tam bbek gelecekken sezeryand döndüler hem altta dikisleri vsrdi hem sezeryan dikişleri refakatcide almadilar 4 gun hastanede tek basina kaldi telefon bile vermemisler almamışlar içeri. Zor oldu sma cocuk bakimi kalkmak kolaydi sadece cok sikilmistim dedi bide hem altta dikisi vardi baya hemde ustte sezeryan dikişi allah sabrini verir kuvvet verir mesele evlat olunca o güç zaten bi yerden muhakkak geliyo ustelik hemsirelerde benve yardimci olur hasta bakicilar olur yaninda kimse olmazsa o kadar da vicdansiz degillerdir