seyma-02aslan Kızlar merhaba. 8 şubat günü idrar testi yaptım silik çıktı. Adetime iki gün vardı gittim kan testi yaptırdım. Sonuç 10.40 çıktı. Dünde adet tarihim di tekrardan kan verdim 66.40 çıktı sizce iyi mi artışı nasıl?
Ccgdm seyma-02aslan evet gayet güzel artmış geç döllenme olmuş yüksek ihtimal ik günde bir takip edin
2cucukanasi seyma-02aslan artışlar gebeliğe size ve bebeğe göre değişiyor bence kendinizi hiç strese sokmayın bir kadın doğum uzmanına görünün rabbim herşeyin en hayırlısını nasip etsin
Serence8424 seyma-02aslan Bende ilk gittiğimde beta 360 dı sonra iki gün arayla 1 hafta boyunca gittim 500 lü sekılde artmıstı . Suan 5 haftalık hanıleyım hemen gorulmeyebılır cnm regleden 6 gun sonra gidersen kesin sonuç alırsın ben heyecandan 2 gunde bır gıttım😊
seyma-02aslan Ccgdm teşekkür ederim. Herkes yüksek rakamlar yazıyo bende endiseleniyorum benimki cok mu düsük diye
Anneoluyorummmm Bence iyi ama, 2 günde 2 katınartması lazım canım takip et ben mesala adetime 5 gün kala 380 ile öğrenmiştim 2 gün 2 gün artarak devam etmişti. Seninde inşallar artar
Sdkl seyma-02aslan geç döllenmeden yada senden kaynaklı herkeste farklılık gösterebilir canını sıkma ama artışı güzel iki gün sonra tekrar test ver 100 üstü çıkarsa güzel demektir doktora gitsen bile kese oluşmamıştır yada görüntü alamaz o kadar küçük. Sen kendin böyle iki günde bir test verip %80 arttığını görürsen şu aşama için yeterli sağlıklı gebelik diyebiliriz hayırlı olsun 😍
Anne88 seyma-02aslan canım herkesin ki farkli ben 36 ile öğrendim sağlıklı bı şekilde ilerler inşallah sadecestres yapma
seyma-02aslan Serence8424 teşekkür ederim canım😊 heycan yapıyo insan haliyle. Bide ilk olunca tecrübe yok tabi herseyi kuruntu yapıyosun. Allah yardımcımız olsun. Tebrik ederim seni de❤️
seyma-02aslan Sdkl teşekkür ederim canım❤️ Böyle güzel şeyler okuyunca icim rahatlıyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıklı bi evlat❤️
Happymami seyma-02aslan bende 6,7 ile öğrenmiştim bir kaç gün sonra 75 di herkesin değeri bir olmuyor sonradan sürekli yükseliyor zaten 🌸🌸
Leylasiva21 seyma-02aslan evet her gün 1.5 yada 2 kattan fazla artar hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲