Hira6565 Tazee-annee bnmde hic aklıma gelmedi burdan birinden okudum gebeliğe engel dediler yaşım küçük biraz cahiligime veriyom ya kendime çok kızdım 😒o doktor ben hastayım ben ona tedaviye geliyom o gelmiyor 🤦🏻♀️
Kavakyellerihercai Hira6565 uzun süredir troid hastasıyım 2,5 altı normal değer diyorlar çok yüksek değil. Üst değer 5 dediğim gibi gebeyseniz ilaç veriyorlar. Aklınıza takıldıysa başka doktora gidebilirsiniz
Nurhan88 Hira6565 ilaca başlaması gerekiyor bebeğin gelişimini etkiliyor yüksek olması ben 15 yaşından bu yana troid hastasıyım 3. Hamileliğim normalde de ilaç kullanıyorum ama hamileyken yeterli gelmediği için doktorum şuan haftanın 4 günü 100mg 3 günü 75mg olarak devam ettiriyor sen başka doktora görün canım ihmal etme
T-N66 Hira6565 canım buna kadın doğum bakmıyor baksa da çok ilgilenmiyor hemen büyük bi şehirde isen endokrinoloji uzmanına git yoksa da eğer dahiliyeye git ilaç düzenlemesi yapsın bende hipotrodidi var ilaç kullanıyorum bu değerler düşüğe bile neden olur
Bendiyebiri Hira6565 senin hemen ilaca başlaman lazım dahiliyeye görün kadın doğum ilaç vermez ama dahiliyeye git demesi lazımdı sana. İhmal etme sakın benimde yüksekti ilaç kullanıyorum. Dediğim gibi ihmal edilecek birşey değil korkma ama biran önce bir dahiliye doktoruna git eminim ki sana ilaç başlarlar hamilelikte 3 4 bile sıkıntı oluyor hemen ilaç başlatıyorlar. Nasıl bişey demez doktorun şaşırdım
Melek2424 Benimde troitim var dahiliye gitttim 8ze çıkmıştı ilaç verdi 50gram ama oda yetersiz sanırım bir daha gidicem 22sinde bu ayın ilacı değişsinler diye ilacı içince kan verince 3düşüyor içmeyince 5yükseliyor 🥺
Dilan1998 Hira6565 bendede aynı şekilde yüksek çıktı doktorum ilk 3 ay hamileliğin hormonlar bebekten dolayı düzensiz çalışır 3 aydan sonra düzene girer dedi o yüzden ilaç vermedi banada 3 aydan sonra tekrar bakarız dedi ona göre konuşuruz dedi
Yasminy Hira6565 endokrin veya dahiliyeye gitmenizi öneririm bende de aynı sorun var levotiron kullanıyorum ihmal etmeyin
acemianneinci Hira6565 İlaca başlaman gerekiyor canım kesinlikle bi endokrin uzmanına gitmelisin acil yüksek olması iyi değil ama korkma ilaçla düşüyor benimde yüksekti çok şükür düştü 😇
Armess_loya Tsh değeriniz 2.5 altında olmalı hatta gebelikde de yine kontrol altında bakılarak, 2.5 altında olmalı yüksek tsh gebeliğe engel, gebelikde ise yüksek olması, düşük olmasına ve bebekde zeka zorunu oluşturur.
44Gamze44 Hira6565 Bence Endokrin bolumune gitmelisin. Ben de ilaç kullanıyorum hatta 0.22lerde benimki. Alt sinirdan da aşağıda. Doktor bu sekilde olmasi daha iyi dedi.
deryas34 Hira6565 benim de tiroidim yüksekti ama 3 lerde falandı doktorum dahiliyeye yönlendirdi dahiliyeci kan testi istedi biraz düşmüştü en son geçen hafta kan verdim 1 lere düşmüş ilaca gerek kalmadı dedi ama iki hafta sonra tekrar kontrole gidicem tsh yüksekliği iyi değil hamilelikte artabilirmiş ama 3 ve üstü bebekte zeka geriliğine neden oluyormuş bence bi dahiliye doktoruna görünsen iyi olur sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah inşallah 🙏🥰