Hira6565 Merhaba kızlar ben TSH tahlilim çok yüksek çıkıyor ama doktorum ilaç fln vermedi internette baktığımda tiroid var diyor değerim 5.70 dün verdiğim kan tahlilinde 5.92 çıktı bu ne demek bilen varsa yardımcı olabilir mi 🙏🏻
Tugba_k5 Hira6565 ilaç vermesi lazım benim 3.4 iken 25 mg ilaca başlattı. Başka bi doktora görünmende fayda var
Tazee-annee Hira6565 tsh degerin 5.90 sa eger gayet yüksek bi deger hamileysende tehlikeli egerki hamile degılsende gebe kalmanı geciktiren erteleyen bi durum 2.5 altında olması gerekiyo tsh degerin
Tugba_k5 Hira6565 çok enteresan çünkü hamilelikte 2.5 sınırı. 5lerdeyken sana nasıl başlatamazlar bilemedim. Dediğim gibi başka bi doktora görün bence
Hira6565 Tazee-annee ay şimdi korkmaya başladım önce başka bir doktor levotiron ilaç verdi kunlandim çocuk tedavisine gidince kestiler şuan hiçbir ilaç kunalnmiyorum🤦🏻♀️
Kbr01- Youtube dan baktım canım 2.5 en üst sınırmış senin ki yüksek ilaca başlaman lazımmış ben bebek için sıkıntı diye biliyorum sen ihmal etme başka doktora git istersen
Tazee-annee Hira6565 dahiliye bölümüne git direk gebelik düşündüğünü söyle zaten vericekler direk tsh cok önemli nasıl ilaç vermez doktor cok sasırdıım 😒
Hira6565 Tazee-annee bnmde hic aklıma gelmedi burdan birinden okudum gebeliğe engel dediler yaşım küçük biraz cahiligime veriyom ya kendime çok kızdım 😒o doktor ben hastayım ben ona tedaviye geliyom o gelmiyor 🤦🏻♀️