Ben de korona oldum geçen hafta ve çok endişelendim o sıralarda çok araştırdım öncelikle sakin olun ve stres yapmayın her şeyden önce stres zararlı. Eşim pozitif çıkınca ben de 1 2 gün bekleyip göğüs hastalıklarına gittim özel bir hastanede 11 haftalık hamileyim ve testim pozitif çıktı kan değerlerime bakıldı ve kanda pıhtılaşma oranı biraz yüksek çıkınca doktor kan sulandırıcı iğne verdi onun haricinde ateşim yükselirse düşürmek için parol verdi kullanabilirsin dedi. Tüm bu tedaviyi kadın doğumcuma anlattım o da harfiyen uyabileceğimi söyledi ve şimdilik bir sıkıntı çıkmadı. Size tavsiyem öncelikle imkanınız varsa mutlaka kan değerlerinize vs baktırıp muayene olmanız. Destek olarak da bol bol taze meyve sebze d vitamini ve bolca su umarım çabucak toparlar bu hastalığı geride bırakırsınız. Çok geçmiş olsun..