Kızlar en çok korktuğum şey başıma geldi 19haftalik hamileyim ve şuan kovid olduğumu öğrendim 4 gündür geçmeyen öksürük halsizlik ve istifra durumu vardı bu gün hastaneye gittim test istediler ve malesef pozitif çıktı test sonucum başından geçenler lütfen yazabilir mi beni ne gibi tehlikeler bekliyor ne yapmam lazm bu süreci nasıl daha rahat geçirebilirm bilgi verirsenz sevinirim