Melikeuyar merhaba öncelikle sakin olsun Dr Kağan Kocatepe’nin bu konu ile ilgili videosunu izlemiştim zeka geriliği yapması için çok çok yüksek olması lazım dedi ve uzun süre yüksek değerde kalması lazım demişti. Ama tabi ne olursa olsun ilaç verilmesi gerekiyordu. Bende ilk hamileliğimde tiroit hastası olduğumu öğrendim kimyasal gebelik yaşadım ilaca o zaman başladım hala devam ediyorum benim hastalığım kronik derecede olduğu için sürekli devam edeceğim sizinki hamilelikte oluşanlardan olduğu için verilmemiş olabilir ama yinede düşürülmesinde fayda var stres yapmayın başka dahiliye doktoruna gidin. şuan ikinci hamileliğim bir sıkıntı yok bebekte sıkıntı olacak diye düşünmeyin. Olumsuz olmayın