Korkma benim gerçekten çok yüksek çıktı dediğim gibi hatta dozunu arttırdı tekrar bektırıcam ama YouTube da bir doktor dinledim sadece 5 yıldır bakıyorlar buna çocuğun zekasını veya sağlığını etkilemiyor çok yüksek olduğunda çocuk anne karnında yorulduğu için düşük olma riski oluyormuş yine de doktoruna görün ama stres yapma