00.00 itibariyle kimler yeni haftaya girdi? Biz 34.haftaya girdik ve bebiş doğdu butonunu gördük sonunda. Merak ediyorduk doğrusu nasıl bir his diye 🤭. 34. Haftamızda kızımızla tatlı düşkünlüğümüz arttı. Aşşşırı şekilde dondurma çekiyor bu aralar canımız. Ve karnımızda sertleşmeler arttı 😕. Bakalım daha neler bekliyor bizi.
Sizler kaçıncı haftadasınız? Kendinizde farkettiğiniz değişimler neler?