nagis1 Tabii haklısınız. O kan sonuçları çıktığı gibi de anestezi doktoruna gönderiliyorsunuz. Laboratuvar sonuçları olmadan zaten anestezi de bakmaz yani Sonrasında nst takibi, tansiyon takibi yapılıyor. Gece de yemek ve suyu içmemeniz gereken saat söyleniyor. Sabah erkenden yine Nst takibi, sonda takımı sonra dosyanızla ameliyathaneye gidiyorsunuz.
Eğer geceden kalmak istemezseniz de yine bir gün önceden gelip tahliller yapılıp, sorular sorulup ve Nst ye bakılıp. Bilgilendirme ile eve gönderiliyorsunuz. Sabah erkenden geliyorsunuz hastaneye ama genelde bir gün önceden yatış oluyor.