kahvesever__ 2melekannesii___ bak ne kadar pahalı rabbim yardımcımız olsun gerçekten herşey ateş pahası
Nihanus Demet2021 arada sırada bir bardak içiyorum litre litre tüketmedikçe bir sorun olmaz diyor doktorlar kapan kocatepe var youtube da o dr çok iyi açıklıyor her konuyu
Breeze1990 Demet2021 sizi o kadar iyi anlıyorum ki en sevdiğim şeydir, hatta bağımlı gibi birşeydım ama bıraktım siz de içmeyın bence artık cok zor kafein yoksunlugu ama asit zarar bebege
Anil_Aras35 Demet2021 ben ramazanda kolayla orucumu açıyodum 🤣🤣 kola tiryakisi ben hiç aklıma gelmiyor nedensee
suleesrky Çok canım cekerse hamburgerin yanında falan bir bardak içiyorum ama eve almıyorum çok içmemek için. Çok nadiren içiyorum ayda yılda bir. En sevdiğim şey olduğu için çok zorlaniyorum 😂
kbrkrblt16 Uzun zamandır içtiğim bir şey değil ama şuan olsaydıı buz gibi bir bardak kolaya hayır demezdim 😂🥸