Demet2021 kahvesever__ bir daha çekerse canınız için bence o kadardan bşy olmaz yarın patlatın bir tane buz gibi asitlice ajjaja
Crcs 2melekannesii___ çok çok cekiyordu canim. Bu yaz sıcaklar malum sere serpe yere yatıp ağlıyordum 😅
2melekannesii___ kahvesever__ Öğrenciyken ucuzdu ben hergun icerdim 50 krşdu şimdi bir haftalik harçliginla 1 tane kola alabiliyosun 🙄😂
kahvesever__ 2melekannesii___ evet ya doğru öğrenciyken herşey çok ucuzdu bir cips 1. Buçuk TL ydi şimdi 5 TL ne kadar pahalı herşey. 😊
SahraKubra 2melekannesii___ bende hamile kalmadan önce çok fazla tüketirdim evde eksik olmazdı ama hamileliğimi ilk öğrendiğim zaman bakmıştım zararlı imiş cips bebeğe o gün bıraktım cips yemeyi… Kolayı da bazen eşim içiyor diye ben de sadece bir yudum içiyordum eşim baktı benim canım çekiyor içemiyorum o da bıraktı… Aylardır evde ne cips ne kola 🙈
2melekannesii___ SahraKubra Bizim evede ikisi pek nadir girer ama canim acılı şeyler istiyo. Acı diyince de aklima cips geliyo. Kızım 2 yaşında canim isteyince biz bakkala gidiyoruz diyorum eşim seni yalancı çocuğu bahane etme diyo. Bi kere merdivenlerde cips yerken yakaladi şimdi evde yiyince kizmiyo 🤭😂
kahvesever__ 2melekannesii___ bak ne kadar pahalı rabbim yardımcımız olsun gerçekten herşey ateş pahası
Busrakalperay Tam bir kola asigiyim ama elimden geldikçe içmemeye çalışıyorum cok canım isteyince 1 bardak iciyorum tabi ama onun yerine sade sodayi içiyorum o da iyi geliyor genzimi yakınca kolaymis gibi geliyor😅🙈
Cnn_K Demet2021 maalesef ister istemez içiliyo günde 2 3 bardak tükettiğim oluyo eşim kızmasa hergün deli gibi içebilirim.
Elifgoktug1 Demet2021 bu kadar stres yapmayın kendinize kısıtlamayin bu kadar hamileyiz hasta değiliz azar azar dozunda içilir niye içilmesin bana bulantı zamanında doktorun kendisi dedi bulantı oldukça bir kaç yudum iç hafifler diye herseyin fazlası zarar tabi bu sadece hamilelik için değil normal zaman icinde gecerli
Bendiyebiri Demet2021 ben aslında çok içmiyordum arada sırada ama bugün misafirim vardı yemeğe eşimde kola almış Allahım sen affet çok içtim bugün ya hatta şuan bile canım istiyor ama minik kızıma kıyamıyorum 😢😢
Zeyyyn Demet2021 🤣iç valla amman emzrym her içmem gaz olarak geri dönüyor Allahım ne zor annelik herşey den sınanır olduk yiyemiyorum en sevdim şeyleri 😒
tugbaacng Demet2021 of sanki mevsimi olmayan meyve adı yazmışsınız, kola alt tarafı.. canı çeken gidip alsın. Ben aksamları yemekte içiyorum 1 bardak kadar. Keske içmesek ama eşim kolasız yemez, e benim de canım çekiyor 🥲