Aslaninannesi01 ben de aynı şeyi düşündüm diğer yorumlar neden bu kadar umut vermiş ben mi yanlış anladım diye. Elbette kımsenin umudunu kırmaya hakkımız yok ama artışın çok iyi deyip bu şekilde Ümit vermeye de kimsenin hakkı yok.
Lutfiye_dgryl artışınız biraz düşük geldi bana ama farklı yerlerde test verdiğiniz için de olabilir labaratuvar, hatta saat bile fark ediyor aynı yerde tekrar verirseniz daha sağlıklı olur ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏