Kızlar ilk gebeliği öğrendiğimde 297 y di 6 gün sonra hastaneye gittim keseyi görmek için göremedi zor gördü nokta gibi birşey gördü sonra beta hcg baktılar 771 olmuştu işte belki kimyasal gebelikte falan dediler 2 gün sonra gittim 1061 e yükselmişti sizce gebelik varmı yeni döllenme olduğu içinmi böyle yardımcı olurmusunuz doktor çok korkuttu beni