Ben ilk dogumumu epidural yaptim aslinda tercihim degildi acilmam cok yavas ilerliyodu hastaneye gittim aksam 9.30da yatisim yapildi sancidan duramiyodum. Acilmam 1cmdi. Gece 1 oldu acilmam 3cm ve ben olecem sandim doktor epidural istedi. Dunyalar benim oldu valla. Sabah 9da dogum yaptim. Epiduralsiz o kadar sanciyi cekseydim napardim bilmiyorum. He epiduralle de sanciyi hissediyosun ama ortaligi yikmiyosun millet ayagini bile hissetmiyomus epiduralden sonra ben yine tum sanciyi hissettim ama cok daha azdi tabi. Kisaca yaptirin😂 dogumdan sonra epidural yerimde igne agrisi seklinde minik sizlamalar hissettim. Hacamat yaptirdim ve gecti🤷🏽♀️ Epidural yaptiranlara hacamat oneririm cunku anestezi sonucta saglikli degil ve omurilikte muhakkak kaliyodur. Hacamatla gidiyor o agri bolgesinde kalanlar.