Epidural yaptıran kızlar peki sütünüzün gelme durumuyla alakalı bir açıklama yapar mısınız? Sancı hissedince vücut oksitlesin hormonu salgılıyor ve böylece doğum sonrası süt çabuk geliyor ya, epidural yapılınca sancı hissedilmiyor. Yine de oksitosin salgılanır süt çabuk geliyor mu acaba?