Ozlem2206 banada doktor bu gidişle baya kilolu doğar bebek.dedi seni sezeryan yapmak istemiyorum yemelerini azalır dedi şekerin olduğu için yaran hemen iyileşmez dedi anliycan az ye dio😃🙈 sende yemelerine biraz dikkat edersen Cnm çok kilolu olmazsa bebek o kadar zorlanmassin Allahın sayesinde valla sana az ye diorum ama bende maşallah boğazımı tutamıyorum 😃😃😃🙈🙈