Benim oğlum 40+5′te 3.965 gr. 54 cm. doğdu. Normal doğum ile… 34. Haftadaki kilosunu hatırlamıyorum ama sonrasında sezeryan olmadığıma çok pisman oldum. Herhangi bir sağlık sorunu yaşamadık ikimiz de, doğum gerçekten çok zor oldu. Şu an 2. gebeliğim, yine yüksek çıkarsa son haftalarda kilosu, normal doğurmaktan korkuyorum, sezeryan düşünüyorum 🙄