Gerçekten çok güzel moral vermiş. Zaten aşırı kaygılıyız birde imzayla sorumluluk kaygı arttırıyorlar. Aşırı gergin ve kasılmalarım var vücudum ağrıyor resmen biran da ilacı kesmek zor oluyor. Rabbim yardım etsin hepimize. Ama makaleler okuyorum bu halde olmamız bebeğe daha fazla zarar veriyormuş. En azından bari buradan sohbet edelim de kafamız dağılsın. 😂😂