Bbsra pnreskc evet var bendim aynı şekil başladı ve salı günğ kürtaj oldum. Hiç beklemeden gitmelisin. Allah sana bagışlasın
pnreskc Arkadaşlar cevap verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim doktora gittim elbette kese yeterince gelişmemiz ve çok aşağıdaymış sağlıklı bi gebelik değil dedi doktor ikinciye muayene oldum biraz önce daha da aşağıya düştüğünü söyledi.Büyük ihtimal düşükle sonuçlanırmış ama Allah büyük ne olur dualarınızı eksik etmeyin 🤲🏻
Sulemrahkuzey pnreskc Rabbim yar ve yardımcın olsun canım inşallah iyi olursunuz Allah her zaman hayırlısını nasip etsin kuzum 🙏🏻
pnreskc Tubagrnc bana iğne yada ilaç hiç birşey vermedi doktor yatırdı hastaneye bekliyorum 😞 dua edin bende hayırlısıyla kavuşayım bebeğime 🤲🏻