pnreskc biz sizle tecrübelerimizi paylaşabiliyoruz sadece motive edebiliyoruz sadece ancak bizler uzman değiliz. Her kanama ya da lekelenme düşük değildir denir ama her kanama ya da lekelenme risktir!! Allah korusun kötü olmasın elbette istemeyiz hiçbirimiz. Sizi muayene edecek doktor görebilir durumunuzu, bebeğinizin sağlığını, kanamanızın sebebini. Ve müdahaleyi doktor yapabilir. Biz size buradan ilaç ya da tedavi öneremeyiz. Ben de kanamalar lekelenmeler yaşadım çok şükür hepsini atlattık ama her seferinde soluğu hastanede aldım. Lütfen siz de zaman kaybetmeyin atlayın bir taksiye gidin hemen bir hastaneye. Özel hastanelerde nöbetçi kadın doğum uzmanı bulundurulmak zorunda. Arayın yakınızdaki hastaneleri hangisinde varsa gidin hemen lütfen bizle de paylaşın güzel haberlerinizi inşallah🙏🏼🌸