[silindi] burcuacrr Bende kontrole gittim bugün 15 gün sonra nst ye baslicaz dedi sormayı unuttum ayrı bir ücret ödemesi yapiyormuyuz diye
burcuacrr Blinmdyn çok memnunum. Her muayenesi 35 45 dakika arasina yakin sürüyor. Her şeyime o baktı benim.
kubratd Yrnnry merhaba. Sizin ya da eşinizin çalıştığı kurum atasam ile anlaşmalı mı? Ben muayeneye 280 veriyorum
burcuacrr Blinmdyn ben 500 veriyorum eski hastası olduğum için. Ama yılbaşından sonra 600 oldu. Yani yeni başlayanlar 600 veriyor.
kubratd Yrnnry anladım teşekkür ederim 🌸 doğum ücreti de indirimli o zaman değil mi? Normal fiyatını biliyor musunuz?
Mervepera Bsrbsrrr doğumdan önce yapılıyor mu doğum paketi ben doğum zamanı yaklaşınca alınıyor saniyordum😮
Bsrbsrrr Mervepera doğumdan önce tabi hatta hamile kalmadan yapılanlarda var ben hamile kaldıktan sonra yaptırmıstm
Mervepera Bsrbsrrr o.O doğum paketi dediğiniz doğum ücreti değil mi oda vs parası. Bende medicanaya gidiyorumda 🤭 31 haftadayim kimse bise demedi sadece ücreti sorduk doğum oda süsleme kahvaltı vs 5500 gibi bise demişlerdi