23+1 olduk çift yumurta ikizi kızlarımla, erken doğum riskimden dolayı yatarak hamileliğimi geçiyorum aynı zamanda 19. Haftamda serklaj oldum. Ama çok şükür iyiyiz detaylı ulturasona girdik sağlıklılar çok şükür. İkili test tam sonuç vermeyebilir dedi doktorumuz biz yaptırmadık. Sırada şeker yüklemesi var ama ben istemiyorum iki gün sonra doktor kontrolumuz var sorup danışağız bakalım ne diycek. Allah hepimize sağlıklı doğum nasip etsin bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım 🤲🏻🥰❤️