Elya18 Kızlar kim ikizler len gebe durumlarınızı paylaşırmısınız. Kendinizi nasıl hissediyorsun. Bebekler nasıl büyüme sağlıyor.
ikizleribeklerken Elya18 merhaba 20+4 olduk kızım ve oğlumla çok şükür şuana kadar herşey güzel geçti inşallah herkesin gebeliği güzel geçer
asligo Elya18 6+2 çift yumurta ikizlerimle merhaba🙋🏻♀️ Henüz öğreneli çok yeni oldu ve şaşkınlığı atabilmiş değilim. Umarım hepimiz sağlıklı mutlu bi hamilelik geçirip meleklerimizi kucağımıza alırız 🌸
twinboymama henüz yeni sayılır ama ben de varım. ve burada cok az oldugumuzu görünce üzülüyorum :( üstte kalsın da görün gelin. 2 aylık oldular daha 🥲
Sureyya-22 Merhaba 🙋🏻♀️ 9+1 fakat biri iki hafta geriden takip ediyor ve doktorum üç gün önce kalp atışı çok yavaş gelişimi durabilir dedi inşallah sımsıkı tutunup kardeşi ile birlikte sağlıkla devam eder canım yavrum 🥺 Dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Üstüne üstlük hem kanda hem idrarda enfeksiyon çıktı umarım geçer bir sorun olmaz 🤦🏻♀️
0ayse0_nur Sureyya-22 rabbim yardımcın olsun seninde bebeklerin de bol bol şifa versin rabbim inşallah
Nurdan11_ 10 haftalığız bizde 🥰 sabah doktor randevumuz vardı bebişlerimiz çok şükür iyi ☺️ 2 hafta sonra ikili tarama testimiz var. Herşey pozitif gidiyor bakalım ☺️
Cybill 15+3 deyiz henüz cinsiyetlerini bilmiyoruz, kanama odağım var o da ağrıya neden oluyor , dünden beri biraz daha iyiyim , kanama gelmiyor , umarım bitmiştir 🙏
Anisalenamom 11+2 haftalık olduk bizde 🥰 çok şükür herşey yolunda salı randevumuz var bakılacak işte tek yumurtamı çift yumurta ikizimi 😇
Sena_liya Anisalenamom aslında 5 haftalikken falan belli oluyor tek mi çift yumurta ikizimi diye.. Hayırlısı olsun sağlıcakla kucağımıza almak nasip olsun
Ulkermadn Elya18 Merhabaa bizde 30 haftalık olduk Bi hafta önden gidiyor gelişimleri 31 haftalık gibi. İkisi de erkek. Yarın kontrolümğz var artık sonlara yaklaştık
2minikmucize Elya18 Biz 34+0 olduk 10 gün sonra doğum inşAllah 🤲🏻 Gelişimleri haftalarıyla paralel gidiyor 🐣🐣
asyaninannesii Elya18 en cok istedigim şey yA ikiz hamilelik bi tane kızım var Allah hayurli doğumlar nasip etsin size de görünce yazmak istedim
Sena_liya Elya18 ben ikili tarama yaptırdım 22. Hafta da detaylı ultrason oldu.. 3 lu ve 4lu yapmayacağız dedi doktor ikiz olduğu için sonuç alamayabiliriz demişti doktor… Cinsiyetleri de göstermelerine bağlı benimkileri 16.haftada söyledi detaylı ultrason da kesinleşti.. Sağlıkla gelsinler… 24 şubat tada şeker yüklemesi olacak nasipse… Bu aralar midem ağrıyor ağırlaştım biraz sanki.
Villanelle 29+6 yiz. Bebişlerimden birinde gelişim geriliği var 1 hafta kadar. Erken doğum olabilir diyorlar.
Esma70 @“Elya18” selam bizde kızlarla 26+2 ve 25+2yiz ikili tarama testi olmadık doktorum çok verimli sonuç alamazsın gerek yok bir terslik görünmüyor dedi. 20. Haftada detaylı ultrasona girdik şükür hiç bir sıkıntımız yok. Çift yumurta ikizi oldukları için doktor bu kadar farktan bir şey olmaz dedi.