Bebegimizolsundu Canim_bebegim40 iğnenin etkisi ile kalanlar da oluyormuş bir dahaki ay canım bilmiyorum artık nasip Bir daha niyetlenirsem mfk deneyeceğim
Bebegimizolsundu Canim_bebegim40 bu arada benim iki kızım var 11 ve 13 yaşları üçüncüyü deniyoruz 🥰 Sizin ilk mi
Canim_bebegim40 Bebegimizolsundu benimde ilk olucak kürtaj oldum 3 aylık daha nasip olmadı bir yıl olucak tedavi görüyorum hiçbir sorun yok ne eşimde ne bende hayırlısı sen peki. Ne zamandır düşünüyor sun
Bebegimizolsundu Canim_bebegim40 ben üç yıldır korunmuyorum canım Tedavi de iki aydır gittim hani olursa olur modundaydım baktım olmadı bir gideyim dedim
Canim_bebegim40 Bebegimizolsundu hayırlısı inşallah uzun süre korununca yumurta tembellesiyormus diye biliyorum
minnosbirkiz Canim_bebegim40 nasip kısmet kuzum, demek ki bu ay nasibimizde yokmuş, sen test yaptın mı bida 🥺
Canim_bebegim40 minnosbirkiz 13. Gün yaptım negatifti dahada yapmadım 16. Gündeyim bugün yarın adet olurum gibime geliyo