Merhabalar, bu ay doktorum yumurtlama tedavisi uyguladı, çok erken yumurtlamıştım döngümün 10.günü felandı sanırım, daha sonra 26 ocakta iğnemi yaptım, bugün iğnenin tam 15.günü, dün göğüs ağrısı yaşadığım için bugün beta yaptırmak istedim (normalde hiç yaşamam) ve 0 çıktı. Olsa çıkardı diye düşünüyorum, reglime 4 gün var halâ olmadım, sizler ne zaman beta vermiştiniz belirtileriniz neler olmuştu acaba?