Arkadaşlar merhaba. 45 günlük bir oğlum var. Allah’a şükür sağlığı yerinde ama geceleri mümkün degil uyumuyor gece saat 2-6 arası uyanık. Çok gazlı bir bebek. Gazını çıkarmak icin sürekli masaj yapıyorum. Hareketler yaptırıyorum. Yediklerime dikkat ediyorum damla da kullanıyoruz. Dün masaj yaparken saydım beş dakikada 12 kez alttan gaz çıkardı 😲
Sancısı olmasa da gece uyanık olmak istiyor. Sürekli kucakta gezdiricez. Isıgı kapatırsak deliriyor. Aynı yerde beş dk durursak huysuzlanıyor. Gündüzleri de melek gibi emiyor ve uyuyor.
Doğduğu günden beri görümcem ve kayınvalidem çok destek oldular bana. Sezaryen doğum yaptım gögüs ucu yarasından çok cektim bir de anal fissür acısı eklenince biraz yıprandım. Sürekli mastit olduğum icin de geceleri titreme sıtma oluyordu bana. Dinlenmek için Emzirip onlara emanet ettim ben bi iki saat uyudum onlar ilgilendi. Gece 12 gibi yanıma beşiğine alıyordum. Ama şimdi düşünüyorum sonuçta salonda tv sesiyle insan sesiyle ışıkta uyudu bu çocuk 45 gün. Ee uykuda Gık dese hemen pış pış yapıldı simdi uykuda da olsa sürekli pış pış istiyor. Görümcem oğluma çok düşkün kıyamıyor ona hiç. Ama ben biraz olsun eğitmek istiyorum. Bahsettiğim şey uyku eğitimi degil bu arada. Sadece gece gündüz kavramını karıştırdığını düşünüyorum oğlumun.
SiZin yaptığınız şeyler var mı bu konuda? Tavsiyelere desteğe açığım. Cünkü gecem gündüzüm birbirine karıştı. Gece 2-6 arası uyanıgız 6dan gündüz 1e kadar aralarda emip uyuyor.
Gündüzleri bebeğinizi nerede uyutuyorsunuz mesela? Ben gözümün önünde olsun diye salonda babynest te uyutuyorum. Tv ye dönük yatırmıyorum ama sesi duyuyor sonuçta. Doğru mu yanlış mı bilmiyorum.
Memede uyuyor ama ondan vazgeçirmek için erken sanırım.
Bir de emdikten sonra ağızdan çıkarmıyor gazını dakikalarca sırtını sıvazlıyorum gazı çıksın diye uğraşıyorum ama çıkmıyor. Alttan çıkıyor alttan çıkarırken de kıvranıyor.
Of kızlar çok zormuş… düşünün iki destekçim var ona rağmen bu haldeyim. 45 gün oldu hala memelerim yara… hala mastit oluyorum. Hala kabızlık çekiyorum. Kıcım ayrı agrıyor memem ayrı… evimin işini görümcem yapıyor geceleri de bebeğimi uyutmak icin beraber sabahlıyoruz. Ona rağmen o kadar bitik haldeyim ki… yetersiz miyim diyorum. Ama uykusuzluk beni bitirdi resmen.
Cümleleri karışık olmuş olabilir iç dökme gibi oldu ama desteğe ve önerilere açığım