Doktorumuzun ilişki için söylediği tarih üzerinden 7 gün geçti adetime 3-4 gün daha var dayanamayıp erkenden test yaptım ama negatif çıktı ama bel ağrısından duramıyorum çok fena hafiften göğüslerimde ağrımaya başladı ilk bir kaç günde aşırı bir yorgunluk uyku hali vardı ama şu an geçti acaba hamile miyim sizin ilk belirtileriniz nelerdi nasıl öğrendiniz