Minisannesii Kahveli ben adetime bir gün kala yapmıştım pozitif çıkmıştı gebelik testi ilişkiden de 15 gün sonrasına denk geliyormuş şimdi sen diyince hesapladım.
elifinilki27 Kahveli Bence erken canım biraz daha bekle adet olmazsan yaparsın o zaman daha sağlıklı daha net bi sonuç alırsın
Sevdece Kahveli ben yaptığımda negatif çıkmıştı. Aynı ay aetimden bir gün önce pozitif çıktı. Yani adet gününe çok yakın olursa doğru sonuç alınabilir yine de gününü beklemekte fayda var
Deletedmom7373700 Ben yaptım ama tabi o kadar süre geçmesini beklemedim dayanamadm daha erken yaptım ve nagatif çıktı genelde adet gecikmesinin üzerinden 10 gün geçince yapın deniliyor test eğer belirtiniz varsa bence kanda verebilirsiniz sağlık ocağında
Deletedmom7373700 Kahveli fazladan testiniz varsa yapın gitsin bir tane 😂 içinizde kalmaz en azından ama yoksa bekleyin 10 gün gecikince yapın derim benim yeter testimde yoktu yaptım şimdi Almaya da gidemiyorum meraktan ölcem 😂
Kahveli Minisannesii Benimde ilk gebeligimde tam 15.gun pozitifti iliskiden sonra oda tam regl gunume denk gelmisti 🤭 Ay bilemedim ya bir kac gun daha bekliyim en iyisi
Cadoloz Kahveli peki 15.gün pozitifti dediniz ya ornek veriyorum 13.14.gunu yaptiniz negatifmiydi beklediniz yoksa direk ilk 15.gun mu yaptnz
Deletedmom7373700 Kahveli daha günüm gelmedi 🙊 14 de olacak bakalım bekliyorum sabırsızlıkla gelmesini ama bel ağrım feci
Kahveli Deletedmom7373700 Yaaa ben nedense dogumdan sonra hiç bel ağrısı yaşamıyorum sezeryan olmustum. Regl günlerim gelince bel ağrısı sıfır daha hiç yaşamadım 😣
Naber81 Hayatım biraz sabır Allah aşkına ya yok ilişki gecesi yap test😂😂 ben adetten 5 gün önce kaşık ağrım var diye yaptım çıktı illa adet geçilmesini beklemene gerek yok yalnız test en net sonucu o zaman verir geç döllenmeyse vermeye de bilir
hll_clm Kahveli benim 15 gun bugun yaptim ama negatif cikti. Yumurtlamadan 17 gun sonra deniliyor ama oncesi ogrenen arkadaslarda cok
Pemberuya Kahveli Benim reglime 3 gün var Bugün yaptım pozitif çıktı ☺️ tesadüf kan vermistim çıktı. 😌 yapın bence varsa kesin çıkar
Kahveli Pemberuya forumda seni hatırlatıyorum gözünaydin canim saglikla gelsin inşallah 💕 ben önünüzde ki aylara kaldim 🤭