33+3 haftalığız anneler daha hiç nst ye bağlanmadık doktorum 35 haftadan sonra nst ye bağlarız 36 37 gibi de çatı muayenesi yaparız dedi çok şükür şuanlık sancım yok belirtilerim yok siz ne zaman bağladınız nst ye ve nst de sancı kaç olunca doğum başlamış oluyor