@"Zeynepnurm_97
Czn2105 "#p20464758 öncelikle belirtisiz gebelik yaşayan pek çok kadın var hatta hamileliğini 2. Ayında fark eden insanlar bile var O konuya takılmayın ❤️ Benim takıldığım beta 4 binde ilken bebek görünmez diye düşünüyorum benim 6 bindi dün daha ilk keseyi gördük. Bebek görünse bile kalp atışı için çok düşük bir değer o. Ben testte bir problem olduğunu düşünüyorum açıkçası. 3 ünde yapmışsınız 4 binmiş doktor 4 gün sonra muayene olduğunuzda 16 bin civarı olması lazım o değerde kalp atışı duyulur ama 4 binde kalmış olsa o değer zaten siz 7 sinde muayene olduğunuzda fark ederdi diye düşünüyorum çünkü kese de bebek de gelişmemiş olurdu. Hakkınızda hayırlısı olsun sonucu buraya da yazın gerçekten merak ettim. Dualarım sizinle 🙏