Merhaba arkadaşlar 3 şubatta beta hcg 4013tü bir hafta sonra yani bugün kan verdim 4206 çıktı. Böyle hiç artmamış olan var mı. 7sinde muayene olmuştum doktorum 16.000bini bulmuştur şimdiye demişti böyle olunca kötü düşünmeye başladım. Doktoruma yazdım haber bekliyorum.