iremsmrz22_ ilk 4 hafta evimde çok kötü günlər geçirdim kusma bulantı halsizlik sonra annemlere geçdim tam 5 ay annemlere kaldım eşimin işine çok zor oluyodu işe gidib gəlmekde zorluk çekiyodu evə gitme vakti gelince bende bi ağlamalar bi bulantılar başladı 😃 amma çok çekmedi ya canım evime gəldim hiçde düşündüğün gibi olmadı şükürlər olsun ki 1 ay oldu evimdeyim hiç zorlanmıyorum alışıyo insan 😊