dddy 22 saat boyunca onca sancıyı çekip 8 cmle acil sezeryana alınan bir anne olarak normal doğum diyorum. 2 ciye hamileyim doktorlar izin verse yine normali secicem ama olmaz doğum anında içten yırtılman olur dikişlernde diyolarlar o acıyı o anlık çekiyosun ve 2 olsgu için ilke göre dha kolay olur dua et bol bol korkutma kndini yapacgına inan