dddy benim de ilk doğum sancım beni öldürdür mahfetti nefes aldırmadı 😩 ama suni sancı taktıklarını düşünüyorum oyüzden sanırım çünkü ikinci tamamen kendi doğal sancımdı arada çok fark vardı ikinci çok çok iyidi dayanılırdı ilkinde çok bağırdım mesela kendimi çok hırpaladım yastıkları yedim resmen ikincide gıkım çıkmadı 2-3 dk da bir geliyordu artık doğuma yakın hep saate baka baka derin nefeslerle karşıladım çok zorlanmadım inan ki çok fark vardı inşallah senin de çok fark olur