GGGMZZZ canım seni en iyi ben anlarım hâlâ her doktora gideceğim zaman içimde korkuyla gidiyorum biliyorum çok zor ama stres yapmamak gerekiyor insan bir şekilde kaderini yaşıyor eğer nasibimizde var ise biz istemesek bile olur kendimi bazen bu şekilde rahatlatmaya çalışıyorum hep inşallah o güzel sesi sende duyacaksın inşallah sağlıkla kucağımıza alırız sen moralini Yüksek tutki yavrunda sana tutunmak için enerjisi olsun ☺️