Alpaslanim 13+4 günlüğüz, geçen hafta salı kontrole gitmiştim cuma günü biraz boğaz ağrım vardı cumartesi baya kötüleştim ateş öksürük boğaz ağrısı eklem ağrıları vardı üşüttüğümü düşünmüştüm çünkü evden hastaneye hastaneden eve gidiyorum pazar günüde bı gideyim acile direk covid testi istediler ama hiç beklemiyordum Allah’tan acilde kalp atışını dinlettirdi doktor iyiydi bebeğim, sonra pozitif çıktı pazartesi doktorumu aradım onlarda oksapar veya enox dedi bende oksapar aldım vuruluyorum, bugün biraz daha iyiyim öksürük var hâlâ arada bı sırt ağrım oluyor burun akıntısıda vardı oda bugün geçti sayılır haftaya iğnem bitiyor bitmeden arayacağım doktoru bakalım ne diyecek, birden bırakırsak zararı olur diye korkuyorum 😔