Sdanrr Burcusa ablamın 10 günlük bebeğinin ismi ablamın hamile olduğunu duyduğum da öykü olsun demiştim öyle oldu 😍
Aybuke35 Bizde Bade , kumsal , miray bu üçünün arasında kaldık 😁 ama yine bakıyorum belki daha güzel bir isim bulabilirim diye 👀
Ffatma Sdanrr benim de kızım olacak hayırlısı ile . Biz Betül düşündük anlamı güzel hem de Hz Fatıma ile Meryem in isimlerinden. Çok değişik yapayım derken herkes aynı isimleri koyuyor. Bu gidişle Ayşe Fatma daha farklı olacak ilerde 🤗
Sdanrr Slcnslcn ablamın 10 günlük bebeğinin ismi öykü ben hamile olduğumu bilmeden onun adı öykü olsun demiştim 😌
Nurr_1 Sdanrr bende çok sıkıntıdayım isim konusunda Ama Ebrar isminin anlamına falan baktım çok güzel Güzel de bir isim bence düşünebilirsin Ben Ebrar koyucam sanırım☺️
Sdanrr Nurr_1 Ebrar ismini çok kullanan var ama biraz daha farklı ve az duyulmuş bir isim istiyorum 🤭