Ffatma Glstn bence boşuna beklemeyin hep aynı isimleri söylüyor herkes mina mira aymila Miray bilmem ne 😆
Sdanrr Glstn geçenlerde Umay ismini duymuştum biyerde buradaki cevaplara göre onu daha çok beğendim belki seninde hosuna gider
Gl-SeherDvLcuSar Sdanrr 14.haftamda kesin kız 17 haftada kesin erkek dediler ayrı doktorlar suan 20.haftamdayim 2 Dr da erkek dedi
Balbocegim3561 Belinay kızımızın adı olucak inşallah anlamı da güzel peygamber çiçeği ve ayın gölün üzerindeki yansıması anlamında
Nily Balbocegim3561 bunu iyice arastirmani oneririm bende bu sebeple ismi elemistim. Gercek anlami daha farkli oldugunu ogrendim
Sdanrr Slcnslcn ablamın 10 günlük bebeğinin ismi öykü ben hamile olduğumu bilmeden onun adı öykü olsun demiştim 😌
Sibelle Sdanrr Bende 20+0 haftalik hamileyim kizim olacak insallah bende isim konusunda secicilerdenim AFRA BENAN koymayi düsünüyorum yazel serva falan bakmistim quzel anlami olan quzel isimler