Gamzedrsun ebrruu93 bende daha önce düşük yaptım Ama test yaptıramadım tekrardan hamile kalınca doktor bana da tedbir amaçlı ecopirin verdi 35 haftada bırakmamı söyledi şuan 34 deyim bende sizin gibi endişeleniyorum o sebepten sordum
ebrruu93 Gamzedrsun keşke bir klinikte vs yaptırsaydınız en azından pıhtılaşmanın olduğu genleri bilip ona göre araştırma şansınız olurdu. Belki de pıhtılaşma yoktur strest yapmazdınız ☺️