GriMavi Gamze__79 21 haftalıgm doktora söyledim hergün almak istemiyorum die o yüzden 1 gün arayla alyorum dedim Tamam zaten onun etkisi uzun sürüyor yapabilirsin dedi. Bi arkadaşımda ikiz gebesiydi oda 2 günde 1 alyordu Kişiye göre degişir tabi bu
Gamze__79 GriMavi aynen canım internetten bakmıs tım Bende etkisine İnternete etkisi uzun felan dıye yazıyodu
Minnakkurabiyeveannesi27 ebrruu93 MTHFR C677Theterozigot PAI-14G/5Ghomozigot FAKTÖR XIII V34Lheterozigot Bu genlerde bu şekilde pıhtılaşma mevcut
Meri3220 Gamze__79 muadili ecopirin kullanıyorum Dr sordum 36ya kadar devam dedi sonra ne olur ne değişir Allah bilir artık 🤗
Nihanus ebrruu93 yok hayır bizim 12. Haftada ultrasonda direnç gördü doktor bebeği besleyen damarda o sebeple başladık ancak bir sıkıntımız olmadı çok şükür
Gamze__79 Melos90 yok canım herkes kullanmıyor zaten benim ilk gebeliğimde kürtaj oldugum için doktor kan pıhtılaşma testı istedi sonucum temiz çıktı ama önlem amaçlı verdi sanırım genelde düşüğü olanlara veriliyor işte sanırım canım
ebrruu93 Minnakkurabiyeveannesi27 anladım 1. Ve 3. Yazdıklarınız benim de öyle. Ama 36. Haftadan sonra coraspin kullanmayı bırakacağımı söyledi doktor. Benim de bir kaybım var pıhtılaşma nedeniyle. İğne de kullanmam gerekmiyormuş doktor her doktorun uygulaması farklı olur şeklinde konuşunca size de sormak istedim. Siz iğneye doğumdan bir gün önceye kadar devam sanırım dimi?
Minnakkurabiyeveannesi27 ebrruu93 aynen biz aspirini 32 de bıraktık iğneye doğuma kadar devam belki doğumdan sonra da devam ettirebilir doktorum onu henüz sormadım
Gamzedrsun ebrruu93 İğnede kullanmıcaksanız eğer doktora sordunuz mu acaba corapisini bırakınca bebekte herhangi olumsuz bir etkisi olur mu diye
ebrruu93 Gamzedrsun evet sordum. Her hekimin uygulaması farklıdır dedi şok oldum. Bebeklerimiz hekim uygulamasına mı bağlı o yüzden doktor değiştirmeyi düşündüğüm İçin aynı durumda olan hamilelerden bilgi almak istedim
Gamzedrsun ebrruu93 bende daha önce düşük yaptım Ama test yaptıramadım tekrardan hamile kalınca doktor bana da tedbir amaçlı ecopirin verdi 35 haftada bırakmamı söyledi şuan 34 deyim bende sizin gibi endişeleniyorum o sebepten sordum